A jaro už je tu

29.04.2010 21:44

Spusťte fanfáry, vyvěšte vlajky - sousedovic postel taktéž pokořena! Mojí drazí dvounozí spolubydlové měli za to, že si ji uchrání, ale omyl. Stačilo pár nevinných pohledů typu "já bych se tááák mazlil" a už to bylo. Přeci si ke mě nebudou lehat na zem, to dá rozum. Pěkně si lehnu já k nim a je to. Trochu sice válčí s prostorem (já vám nevím, jak se dva můžou vyspat na jednolůžkové posteli- pro mě samotného už to začíná být málo), ale já se vždycky vmáčknu, tu se trochu protáhnu, tu hodím ťapkou.... a rázem mám místa habaděj.

Venku je to ale stejně lepší, než v posteli. Těch kamarádů, vzkazů, lidí.. s tím tedy tu moji dvounožku celkem rozčiluju, ona zřejmě nechápe, že jsem tvor společenský a tudíž se musím pozdravit s každým. Pravda je, že by nám jedna prochajda kolem bloku nemusela trvat půl hodiny a tak ji občas tu radost udělám, nesnažím se jí vyrvat ramenní kloub a poslušně šlapu po jejím boku. Nebo že by to nebyla poslušnost, ale únava?

Nicméně, vymyslel jsem si novou zábavu.. auta!.. Spolubydla tvrdí, že každej správnej chlap má rád auta a já jsem správnej chlap, takže co? Takže mám rád auta. Jen si nejsem úplně jistý, že to myslel stejně jako já, neb při dnešní prochajdě jsem si všimnul, že se za nimi nesnaží běhat jako já. Přitom by to mohla být taková zábava! Ty dvounožci jsou fakt na hlavu, oni do těch chrčících potvor bez okolků vlezou a pak jen čučí, jak jim svět utíká před očima. To já bych nejraději všechny ty čtyřkolky nahnal do stáda a honil je a honil.. což mi připomíná, není to náhodou dědictví po předcích? Každopádně, je to další bod na seznamu věcí, které paničku spolehlivě rozlítí.

Aby to ale nevypadalo, že pořád jen zlobím, pořádně jsem vypracoval povel "ke mě". To když si paňucha poklepe na hruď a zavolá, přiběhnu, pěkně si sednu a počkám na ňaminku. Na co jsem ale dneska nepřišel - pejskové na nebi - panička mi krade pamlsky! A co hůř, už se přidal i zbytek naší skromné domácnosti - jestli to takhle půjde dál, za chvíli se mnou budou žrát z misky. Abyste rozuměli, dvounožka mi pořídila několik druhů pamlsků, které dostávám, když si to podle ní zasloužím ( a tady si dovolím říct, že si je zasloužím vždy- jen ona to pořád nechápe). Bohužel ale vykoumala, že jsou to pamlsky pro LIDI i jejich psy. No vážně. Takže naši milý dvounožci, kteří mají svých voňavých lahůdek až nad hlavu, si ještě můžou brát NAŠE pamlsky! A taky že to dělají. Dneska mi tím vyloženě otrávili prochajdu. Ona to totiž zpočátku dělala jenom moje paňucha a zbytek se jí smál. Jenže dnes došlo na nejhorší a taky ostatní ochutnali a ejhle - zachutnalo jim! Dopadlo to tak, že mi snědli skoro půl sáčku (!) a já kolem nich tajtrlichovaj jak cirkusáckej pudl, abych si taky nějaký ten kousek zasloužil. A pak, že je na světě spravedlnost - viděli jste snad někdy, že by dvounožci na povel sedli, lehli nebo přiběhli, aby si vysloužili nějaký ten kus žvance?!