Co je u mě nového

29.05.2010 23:59

Jsem plně naočkované,kompletně odčervené a odparazitované štěně s váhou přesahující deset kilo, jupí! Z poslední položky jsem zřejmě nadšený jen já, neb mě paňucha minimálně pětkrát denně nosí do schodů a den ode dne se mi u toho zdá více unavená. Nejlepší zábava je, když si chce ušetřit čas a cestou z prochajdy nakoupí.. Pak stojí před domovními dveřmi a dumá nad tím, jak zvládne schody se zmítajícím se desetikilovým štěnětem v jedné ruce a nákupem v ruce druhé. Zvláště minulý týden byla situace zábavná, vzhledem k momentálně probíhající rekontrukci nad naším bytem. Výtah byl pernamentně obsazený a tak mě panička -krom obvyklých několika schodů- musela nosit celé tři patra. Možná se mi to jen zdálo, ale přece jen mi přišlo, že před každou procházkou paňucha výrazně pobledla. Zdá se, že jí na náladě nepřidal ani můj průjem, který vzniknl pravděpodobně po požití jelenního loje. Když on tak pěkně voněl! A tak když ho panička nechala položený na stole, neodolal jsem a pěkně jsem ho zdlábnul. Nevím, co se jí na tom nezdálo, zas tak drahý být nemohl. (Když se nad tím s odstupem zamyslím, možná jí tolik neděsil ten snědený lůj, ale to, co způsobí v mém zažívání - nerad přiznávám, že měla pravdu). Noc jsme strávili s paničkou ve svorné zábavě - co hodinu jsme chodili ven, aby si náš koberec zachoval původní barvu.

Nicméně o den později mi otrnulo a tak když paňucha odjela vydělávat penízky na zajištění mého pohodlného života, našel jsem si prima zábavu. Okouzlil mě plastový medvídek plný malých navoněných gelových kuliček, který mají ti moji dvojnožci v koupelně. A tak jsem si s ním trochu pohrál, no. Když paňucha o pár hodin později dorazila, neměla daleko k infarktu. Nechápu proč! Pokoj po kuličkách příjemně voněl a ve své zábavě jsem byl opravdu pečlivý, obsah medívka - tedy asi 200 gelových kuliček - jsem rovnoměrně rozprostřel po celém prostoru. Myslel jsem, že návratem dvounožky domů, moje zábava dospěla ke konci, ale opak byl pravdou. Ono totiž sledovat paničku, jak se plazí po koberci a umělými dlouhými nehty sbírá kluzké gelové kuličky.. k nezaplacení:) Při nejbližší příležitosti to zkusím zas.

Jinak jsem vám chtěl říct, že jsem moc šikovné a hodné štěně, lumpárny ze zásady neprovádím a čistotnost je moje vrozená vlasnost. Proto taky vymetu každou louži, že. Nicméně mám takový pocit, že posledně jsem paničku vážně naštval. Prováděla totiž takovou prapodivnou činnost s mým pelíškem (který je čistě náhodou i její spací zonou). Všechny ty pěkně "navoněné" oblečky z pelechu stáhla a dala tam nové, děsne smrdící po nějakých kytkách či co to bylo. No, moc se mi to nezdálo. Zmizely všechny moje oblíbené vůně, skoro jako by to ani nebyl můj pelíšek! A tak jsem v nestřežené chvíli postel obsadil a... počůral, tedy spíše označil ji za svojí, řečeno pěkně po psím. Bohužel to paňucha viděla a pěkně mi vykrákala kožich. Chtěl jsem se urazit, ale když jsem viděl s jakým zoufalstvím mění povlečení za další ( a poslední) vyskytující se v naší domácnosti, raději jsem se přitulil a dělal, že je mi to hrozně moc líto. A to bylo poprvé, co mi na moje "psí oči" neskočila.