Čtvrtý den doma

04.04.2010 20:00

Musím se vám s něčím svěřit.. vytáčet paničku je ohromná zábava!.. Tak například panička a její pantofle. Zjistil jsem, že jí velice rozčiluje, když je začnu ožužlávat, případně se s nimi schovám pod postel. Vzápětí mi to zakáže, zkusí mě zabavit něčím jiným (pro tu srandu vždycky chvíli hraju, že jí to vychází) a pak...zase jí je šlohnu:) No ale upřímně musím říct, že to byla zábava pouze do chvíle, kdy jsem tou pantoflí dostal  přes zadek. Né, že by to bolelo, ale to ponížení!!! Ale ať si nemyslí, však já jí to vrátím!

Na odpolední prochajdě jsem se dneska pobavil. Předně - bylo tam spoustu keřů a ty já prostě zbožňuju. Lítám kolem nich jako pominutej a sem tam nějaký ten porost zakousnu. Prostě paráda! A pak se to stalo - zamiloval jsem se. Najednou tam stála..obrovská, sladká, s hlavou velikostí celého mého urostlého těla (zaslechl jsem paničku, jak jí říká nějak cize.. tosa inu nebo tak nějak podobně hloupě ji nazvala). Zdálo se, že láska je vzájemná, tak jsem ji hned začal pusinkovat - a nebylo to jednoduché, páč už jsem vysvětloval, že byla obrovská - a ona mi to vracela. Měl jsem pocit, že jsem v psím ráji..keře, krásná fenka... A to by to nebyla panička, aby mi to nezkazila, že. Po půlhodinovém romantickém tokání se svoji milovanou, mě ta moje dvounohá ženská prostě drapla a odnela domů. Prý se nesmím přetěžovat, že mimča mají mít hodně spánku. Tak jsem jí to večír dal pěkně sežrat. Zlobil jsem všechny domácí dvounožce co to jen šlo. A výsledek? Tři nakousané pantofle, rozlitá šťáva, několik otisků mého chrupu na nožkách mých drahých trýznitelů. Příště si jistě rozmyslí hloupé nápady typu "musíme jít domů, jistě jsi unavený":))