Třetí den

03.04.2010 00:00

Povídá se, že border kolie je nejinteligentnější pes světa. Ne, že bych se nějak chlubil, ale myslím, že je to tak. Dneska v noci se mi povedlo dokonale zmást z příjemných snů probuzenou paničku. Za nic na světě nemohla pochopit, proč někdo v baráku tak vytrvale rachtá s topením. No, povím vám to na rovinu - byl jsem to já a ohromně mě to bavilo:) Nícméně jsem byl nakonec přeji jen odhalen a odvelen do pelechu. Tak jo, každá sranda musí někdy skončit a moudřejší ustoupí, že.

Jinak byl den vcelku obyčejný, až na odpolední prochajdu u vody. Jednak mě neustále terorizoval nějaký podivný dvounožec s takovým přiblblým blejskátkem (tuším, že tomu říkali ťopák nebo fopák nebo tak něco) a druhak jsem potkal svého prvního nepříbuzného kámoše z rodu border kolií. Musím říct, že mě nejprve vyděsil, přeci jen má o pár tlapek větší muskulaturu, ale nakonec jsem se otrkal a vesele ho terorizoval. Řekl bych, že jsem měl chvíli i navrh, ale pak se tam objevily ještě dva smetáci (pardon, skotský teriér se to myslím jmenuje) a bylo po legraci. Oba si totiž mysleli že jsou lepší a větší a vůbec, že mi můžou dát co proto. Tady se ale jasně ukázalo, kdo je tady budoucí šéf. Nedal jsem se a v závěru hry už jsem si troufal i já - ba co víc, na kratičkou chvíli jsem i vyhrával! Jediné, co mi trošku kazí radost je to, že panička až tak unešená nebyla. Prý si nemám tak dovolovat nebo ze mě nějaký psí lump udělá štěkanátky.. no rozumíte tomu?